Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin - Suomalainen - Luotettava - Nopeat toimitukset 


FAQ

FAQ - Useimmiten kysytyt kysymykset 

TILAAMINEN

Klikkaa haluamasi tuote ostoskoriin "Lisää ostoskoriin" -painikkeesta. Ostoskorissa olevien tuotteiden määrän näkee oikeasta yläkulmasta "Näytä ostoskori" linkistä.

Varsinainen ostotapahtuma alkaa ostoskorista. Ostoskoriin pääset oikean yläkulman "Näytä ostoskori"-linkistä. Ostoskorissa näet kaikki tilauksesi tuotteet. Ostoskorissa voit muuttaa tuotemääriä muuttamalla "määrä" kentän lukumäärää ja poistaa tuotteita klikkaamalla "roskakori"-painiketta.

Voit jatkaa verkkokaupan selailua "Jatka ostoksia" -painikkeesta tai jatkaa varsinaiseen ostotapahtumaan valitsemalla haluttu toimitustapa.

TOIMITUSTAVAT JA TOIMITUSAIKA

Toimitustapoina ovat kirje, paketti Postin Smarthip automaattiin, paketti Postin noutopisteeseen, paketti Matkahuollon automaattiin, ja paketti Matkahuollon noutopisteeseen (R-kioskit, K-kaupat ym) sekä postin ja matkahuollon kotipaketit. Toimitusaika vaihtelee toimitustavan mukaan. Yleensä toimitusaika tilaamisesta on 1-4 arkipäivää.

REKISTERÖITYMINEN

Verkkokaupastamme voit tilata tuotteita rekisteröitymättä tai rekistäytyen. Rekisteröityminen kannattaa, koska tällöin näet tilaushistoriasi. Mikäli olet lemmikkiammattilainen niin erikoishinnat saat voimaan vain rekisteröitymällä. Odota, että saat vahvituksen, että olemme kytkeneet lemmikkiammattilaisten hinnat voimaan. Rekisteröityä voit täällä >>

LÄHEYTKSEN SEURAAMINEN

Kun tilauksesi on kerätty ja lähdössä saat sähköpostiisi viestin jossa on myös tilauksen seurantatunnus.

PALAUTTAMINEN / VIRHEELLISET TOIMITUKSET

Toivomme, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos kuitenkaan et ole täysin tyytyväinen tilaukseesi niin tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden tuotteille mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Huomioithan, että toimituskuluja ei palauteta, mikäli lopputilauksen arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 50 euron. Jos haluat tehdä palautuksen niin voit pyytää asiakaspalvelusta (myynti@luxme.fi) palautuskoodin palautusta varten. Huomioithan, että tilauksen toimituskuluja ei palauteta ja palautuksen toimituskulut 7,90 € maksaa asiakas. Mikäli tilauksen loppusummaksi jää alle 50 euroa palautuksen jälkeen veloitetaan asiakkaalta myös tilauksen toimituskulu 3,90-11,90€ riippuen tilauksen alkuperäisestä toimitustavasta.

Huomioithan, että hygieniatarvikkeilla kuten Ultraäänihammasharjoilla, joiden paketti on avattu, ei ole palautusoikeutta. emmi® Ultrasonic Ultraäänihammasharjoilla on 2 vuoden huoltotakuu ja akulla 6 kk takuu. Mikäli laitteessasi ilmenee joku ongelma, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse myynti@luxme.fi

KASVATTAJALLE

Mikäli kasvatat pentueita tai työskentelet eläinten parissa, olet oikeutettu edullisempiin ammattilaishintoihimme. Rekisteröidy ammattilaiseksi sivustollamme, niin rekisteröitymisen jälkeen saat vuorokauden kuluessa meiltä hinnaston ja vahvistuksen rekisteöröinnistä ja voit tehdä tilauksia edullisemmin. Ammattilaisena olet myös oikeutettu edullisempiin hintoihin myös ihmisten emmi®-dent laitteista ja tarvikkeista. llmoita luo tunnus lomakkeella yrityskohdassa jos työskentelet lemmikkien parissa tai kasvat eläimiä. Vahvistamme kasvattajien tukkuhinnat voimaan viimeistään seuraavana arkipäivänä. Odota meiltä vahvistusviestiä, että hinnat on kytketty voimaan. Tämän jälkeen, kun kirjaudut uudelleen verkkokauppaamme näet tuotteissa kasvattajahinnat. Luo tunnus täällä >>


TOIMITUKSET RUOTIIN

Ruotsinkieliset verkkosivut josta voi tilata tuotteita myös ruotsiin löytyy osoitteesta www.freshme.se

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.6.2021 alkaen.

Verkkokauppa

LuxMe Oy
Heikunantie 9 C 15
02680 ESPOO

0447499885
myynti@luxme.fi
www.freshme.fi
2628404-8

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksu sekä Paytrailin kautta kaikki suomalaiset verkkopankkipainikkeet, korttimaksut: Visa, Mastercard, Amerikcan Express, MobilePay ja Siirto sekä Lasku- ja osamaksutavat Collectorin kautta.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt FreshMe Hyvinvoinnin verkkokauppa yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

LuxMe Oy
Heikunantie 9 C 15
02680 ESPOO

0447499885
myynti@luxme.fi
www.freshme.fi
2628404-8

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen on 2-4 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Luethan peruuttamisesta aiheutuneista kuluista tarkemmin. Huom, palauttaa voi ainoastaan tuotteet mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa tilaus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Huom, palauttaa voi ainoastaan tuotteet mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Huom, palauttaa voi ainoastaan tuotteet mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa.

Peruuttamisen vaikutukset

Toivomme, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos kuitenkaan et ole täysin tyytyväinen tilaukseesi niin tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden tuotteille mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa. Huomioithan, että toimituskuluja ei palauteta, mikäli lopputilauksen arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 50 euron. Jos haluat tehdä palautuksen niin voit pyytää asiakaspalvelusta palautuskoodin palautusta varten. Huomioithan, että tilauksen toimituskuluja ei palauteta ja palautuksen toimituskulut 7,90 € maksaa asiakas. Mikäli tilauksen loppusummaksi jää alle 50 euroa palautuksen jälkeen veloitetaan asiakkaalta myös tilauksen toimituskulu 3,90-7,90€ riippuen toimitustavasta.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen katsotaan samaksi asiaksi kuin palauttaminen ja tällöin palautuksesta pidätetään aiheutuneet, todelliset toimituskulut valitun kuljetuspalvelun sen hetkisten listahintojen mukaisesti.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit