Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksiin - Suomalainen - Luotettava - Nopeat toimitukset
Lue mitä mieltä emmi®-pet koirien hammasharjan omistajat ovat mieltä ultraäänipuhdistuksesta.
Alle olemme koonneet tarinoita ja kokemuksia emmi®-pet Ultraäänihammasharjapesusta koiralla. Ensimmäiset tulokset ovat nähtävissä jo ensimmäisten pesukertojen jälkeen. Ultraäänihammaspesussa emmi®-petillä kannattaa olla kärsivällinen. Mikäli hammaskiveä on paljon tai se on tiukassa, ultraääniharjaa voi huoletta pitää pidempiä aikoja (muutamia minuutteja) aina kerrallaan yhdessä pesukohdassa. Tämän jälkeen hammaskivi rapsutetaan pois esimerkiksi Ruusupuutikuilla.
(Kasvattaja, joka on osallistunut myös emmi®-pet koulutukseen. Koirat 5-vuotias berninpaimenkoira & 2,5-vuotias bovawart)
"Kiinnostuin emmi®-petistä itse oman koirani kohdalla, jolla on paljon hammaskiveä ja hieman munuaisissa vaivaa, joten nukuttaminen on vieläkin enemmän riskimpää kuin normaalilla terveellä koiralla. Tämän takia haluan nukuttaa eläinlääkärillä koiraani mahdollisimman vähän, joten tällä päästään jo paljon eteenpäin. Sitten alkoivat työpaikalla muutkin kiinnostua niin päätin käydä koulutuksen ja ajatus olisi tehdä tätä ihan työksenikin muiden palveluiden ohella.
Nyt olen kerennyt tekemään emmi®-pet Ultraäänihammaspesuja omille koirilleni 2 kertaa viikossa ja tarkoitus olisi tätä jatkaa. 2 viikon ajan mulla on ollut laite käytössä.
emmi®-pet pehmensi plakkia todella hyvin ja oli helpompi irrottaa hammaskivi hampaasta. Hengityksen hajuun olen huomannut pienen eron myös jo 2 viikon käytön jälkeen.
Omille koirille teko on ollut todella helppoa ja ei mennyt kauaa. Koulutuksessa tosin, kun teki pienelle koiralle, niin oli vaikeaa pienen suun takia, kun on tottunut isoon suuhun. Enemmän siis vaan treeniä pienten koirien kanssa."
(Koira-ammattilainen. Oma koira 9-vuotias kultainen noutaja. emmi®-petiä käytetty myös 12-vuotiaalla Husky-mixillä ja toisella 12-vuotiaalla kultaisella noutajalla)
"Ostin emmi®-petin hoitaakseni oman kultaisennoutajan hampaita ennaltaehkäisevästi ja välttääkseni koiran hammaskiven poistoa nukutuksessa tehtävällä operaatiolla. Koiralla on ikää 9 vuotta ja eläinlääkärin mukaan hampaat todella hyvässä kunnossa, hammaskiveä on todella vähän.
Nyt olemme käyttäneet emmi®-petiä parin viikon ajan lähes päivittäin ja hampaat ovat entistä valkoisemmat, eikä koiran henki haise.
Laitteen käyttöönotto oli helppoa ja koira pitää niin paljon hammastahnan mausta, että hoitaminen on erittäin helppoa ja miellyttävää meille molemmille. Koira on tottunut normaaliin hampaiden harjaukseen, joten käyttöönotto oli varmasti siksikin helppoa, että laite ei värise, eikä pidä ääntä, eikä siinä tapahdu mekaanista hankausta. emmillä peseminen on selkeästi mukavampaa koiralleni, kuin normaali harjaus.
Lisäksi olen käyttänyt emmi®-petiä toiselle kultaiselle noutajalle, joka ei koskaan ollut antanut harjata hampaitaan. Ikää hänellä 12v. Omistaja oli todella yllättynyt, kuinka koira antoi tehdä emmi®-pet -käsittelyn todella nätisti! Häneltä täytyi poistaa hammaskiveä myös mekaanisesti. Omistaja oli niin tyytyväinen koiran antaessa pestä suu emmi-petillä, että hän lupasi tuoda koiran useamminkin suun puhdistukseen.
Olen myös puhdistanut 12v. Husky-mixin hampaat emmi®-petillä ja poistanut mekaanisesti hammaskiveä, joka pehmenee hyvin emmi®-petin ansiosta. Tässä kuva ennen ja jälkeen kuvat hänen kulmahampaistaan, jotka saatiin puhdistettua todella hyvin.
Omistaja oli todella yllättynyt koiran antaessa tehdä emmi®-pet -käsittelyn kiltisti ja jopa nautti hetkittäin silmät lupaten. Koiralta ei nimittäin ole koskaan 12v. aikana puhdistettu hampaita, eikä ollut tottunut suun käsittelemiseen. Omistaja oli todella tyytyväinen!
Toisten käyttäjien kokemukset ovat arvokkaita kun harkitaan uutta tuotetta. Onko sinulla kokemuksia emmi®–pet Ultraänihammasharjan käytöstä koirallasi? Haluaisitko lähettää tarinasi meille? Lähetä kertomus siitä, millaisia kokemuksia sinulla on ollut, kuinka nopeasti ja mihin ongelmiin emmi®–pet Ultraäänihammasharja tehosi ja millaisia vinkkejä sinulla olisi laitteen käyttämisestä muille emmi®-petiä harkitseville.
Voit lähettää tarinasi ja kuvan koirastasi (koiran kuva tai ennen ja jälkeen kuva hampaista) osoitteeseen myynti@luxme.fi. Kiitoksena lähetämme sinulle emmi®-pet Ultraäänihammastahnan seuraavan tilauksesi yhteydessä.
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.6.2021 alkaen.
LuxMe Oy
Heikunantie 9 C 15
02680 ESPOO
0447499885
myynti@luxme.fi
www.freshme.fi
2628404-8
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
LuxMe Oy
Heikunantie 9 C 15
02680 ESPOO
0447499885
myynti@luxme.fi
www.freshme.fi
2628404-8
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen on 2-4 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Teillä on oikeus peruuttaa tämä tilaus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä. Luethan peruuttamisesta aiheutuneista kuluista tarkemmin. Huom, palauttaa voi ainoastaan tuotteet mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa.
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa tilaus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista. Huom, palauttaa voi ainoastaan tuotteet mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa.
Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä. Huom, palauttaa voi ainoastaan tuotteet mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa.
Toivomme, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos kuitenkaan et ole täysin tyytyväinen tilaukseesi niin tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden tuotteille mitkä ovat edelleen sinetöityjä, avamattomassa pakkauksessa ja käyttämättömiä. Hygieniatuotteita kuten Ultraäänihammasharjoja, -laitteita ja kosmetiikka ei saa avata eikä kokeilla vaan ainoastaan tuotteet jotka ovat edelleen avaamattomia voi palauttaa. Huomioithan, että toimituskuluja ei palauteta, mikäli lopputilauksen arvoksi palautuksen jälkeen jää alle 50 euron. Jos haluat tehdä palautuksen niin voit pyytää asiakaspalvelusta palautuskoodin palautusta varten. Huomioithan, että tilauksen toimituskuluja ei palauteta ja palautuksen toimituskulut 7,90 € maksaa asiakas. Mikäli tilauksen loppusummaksi jää alle 50 euroa palautuksen jälkeen veloitetaan asiakkaalta myös tilauksen toimituskulu 3,90-7,90€ riippuen toimitustavasta.
Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.
Lunastamatta jättäminen katsotaan samaksi asiaksi kuin palauttaminen ja tällöin palautuksesta pidätetään aiheutuneet, todelliset toimituskulut valitun kuljetuspalvelun sen hetkisten listahintojen mukaisesti.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.